Pravidla

Netrváme na češtině, i Slováci jsou u nás vítaní, a i když vás za sem tam nějakou hrubku nebudeme lynčovat, je pro hru mnohem lepší, když dovedete psát pořádně. Platí, že klení je zakázané. Bereme i mladší hráče a nechceme mít na krku jejich rodiče.

Berte v úvahu, že v chatu to nejste vy, ale postava, kterou jste vytvořili. Setkali jsme se s tím, že hráčka upadla do deprese, protože měl někdo její postavu nerad. Nezapomeňte, že i záporáci jsou důležití, nemůžete mít skvělé vztahy úplně se všemi, a dokud budete dobře psát, přinejmenším my admini vás budeme milovat, ať už budete mít jakýkoli charakter.

Jakmile si zvyknete, jsou pravidla psaní velmi jednoduchá:

Co postava dělá, píšeme mezi hvězdičky * ve třetí osobě.

Co si postava myslí, píšeme mezi lomítka / v první osobě.

Co postava říká, není nijak ohraničené.

*Obezřetně vejde do alfova domu, který je sídlem smečky. Ohlédne se na muže, který ho následuje jako stráž.* /Připadám si jako kdybych šel na kobereček do ředitelny./ Ehm... *Odkašle si a sklopí před dominantnějším vlkem zrak.* Nejsem si jistý, proč jste mě sem vzali. *Podrbe se za uchem, což je zvyk převzatý z vlčí podoby. Neuvědomuje si, že to dělá.* /Nevím o ničem, co bych udělal špatně, musí to být nějaké nedorozumění./

Každý příspěvek musí obsahovat emote (popis činnosti - hvězdičky). Budeme vyžadovat, aby příspěvky měly aspoň dva řádky (asi 250 znaků). Důvod je ten, že pokud píšete jen příspěvky typu: *Vejde.* Ahoj. *Pozdraví ostatní uvnitř místnosti.*, špatně se na to reaguje a vázne tím konverzace, hra i zábava. Nebojte se proto dát si načas a příspěvky propracovat.

Po měsíci neaktivity vaší postavu smažeme, pokud nás sami neupozorníte že tu nebudete.

Životně důležitá věc je pro vás tzv. Křišťálová Stěna (KS). Vaše postava neumí číst myšlenky (výjimkou je pouto druhů) a to, co víte vy, nevědí oni. I když vlci mají dobrý sluch, neslyší přes celé město, takže když hrajete například na Ulici, ujistěte se, že jste od spoluhráče, na kterého mluvíte, opravdu na doslech.

Taky si uvědomte, že vaše postava nemůže vědět o věcech, které se v chatu odehrály, zatímco tam nebyla.

Pokud vás někdo vytáčí, vaše postava na to nemusí mít stejný názor a naopak. Charakter postavy není váš, snažte se ho držet a jednat na základě něj co nejvíc realisticky.

Je zakázané ovlivňovat v emote cizí postavu. Nemůžete například jen tak napsat, že John smrdí. Pokud John napíše, že má silnou kolínskou, můžete si to myslet - váš subjektivní názor. Ale nemůžete svým emotem nutit ostatní postavy, aby se vám podřídily.

A poslední věc - slovo Vypravěče je zákon! Ano, děj utváří především hráči, svým chováním formují vztahy, události a zápletky. Do toho Vypravěč nezasahuje. Přesto pokud se bude dít něco, co není v souladu s pravidly tohoto vesmíru (například pokud budete tvrdit, že váš vlk umí plavat), Vypravěč vás opraví a vy jste povinni ho poslechnout. Také pokud se stane něco speciálního, oznámí to Vypravěč. 

Abyste se mohli trochu lépe zorientovat a zjistili, jak to má asi vypadat, necháme vám tu vzorovou hru Gideona Richardse a Zacharyho Fleminga, která vznikla, když jsme se nudili a potřebovali jsme provětrat nové charaktery.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky